Servicii

Activitati de consultanta preliminare ce vizeaza companiile care doresc sa testeze sau care au decis deja sa opereze pe piața de Romania cu privire la urmatoarele puncte:

 

  • Consultanta in organizarea productiei prin intermediul planului de productie;
  • Verificarea capacitatii de productie si identificarea solutiilor de optimizare a productiei
  • consultanta in achizitia materialelor;
  • consultanta in negocierea cu furnizorii de materii prime s.a.m.d.

Analiza diagnostic a activitatii firmei:

  • realizarea obiectivelor stabilite anterior;
  • rezultatele economico-financiare si comerciale;
  • modificarile survenite in mediul extern al firmei:demografic, economic, natural, tehnologic, politic;
  • evolutia pietei clientilor si furnizorilor;
  • evolutia concurentei;
  • analiza politicilor de marketing: produs, pret, plasare, promovare;
  • analiza tendintelor de pe piata si a potentialului pietei tinta;
  • analiza punctelor tari, punctelor slabe, a oportunitatilor si amenintarilor;
  • stabilirea obiectivelor strategice pe termen mediu si lung;
  • obiectivele trebuie sa fie cuantificabile si realizabile;
  • elaborarea de variante privind strategia de dezvoltare generala a firmei;
  • analiza riscurilor.

Cercetari documentare

  • culegerea si prelucrarea informatiilor interne si externe secundare
  • utilizate in faza exploratorie a cercetarilor de marketing

Cercetari cantitative au ca scop descrierea comportamentelor consumatorilor/clientilor fata de problema studiata Tipuri de cercetari:

  • anchete de opinie;
  • evaluarea comportamentului consumatorului;

Cercetari calitative

  • studiul motivatiilor si atitudinilor consumatorilor/clientilor Tipuri de cercetari:
  • grupuri de discutii;
  • focus grup;
  • interviuri;
  • experimente;
  • protocoale;
  • tehnici proiective

In acest sens realizam:

  • evaluarea satisfactiei clientilor actiuni de fidelizare a clientilor identificarea potentialilor clienti utilizand un instrumentar variat analiza clientilor pierduti si propuneri de actiuni pentru recastigarea acestora

Intrucat studiul de fezabilitate este documentul fundamental pentru decizia realizarii unei investitii si obtinerea finantarii, echipa noastra de experti va trata toate stadiile de realizare a studiului de fezabilitate cu cea mai mare seriozitate, strictete si responsabilitate.

Consultanta in alegerea partenerului bancar pentru accesarea de credite bancare necesare dezvoltarii proiectelor societatii:

  • Credite persoane juridice pe termen scurt (pentru finantarea activitatii curente a companiilor)
  • Linii de credit pentru finantarea activitatii curente a persoanelor juridice
  • Credite persoane juridice, pentru completarea stocurilor
  • Credite persoane juridice, pentru produsele destinate exportului (pentru aprovizionari, productie, desfacere si incasare)
  • Credit pe documente de plata in curs de incasare (cecuri, ordine de plata)
  • Factoring
  • Overdraft (descoperit de cont) Credite persoane juridice pe termen mediu si lung
  • Credit de investitii – masini, utilaje, cladiri
  • Credite pentru constructia si vinzarea de locuinte
  • Credite ipotecare
In diverse forme

  • S.R.L.
  • S.A.
  • S.N.C.
  • S.C.S.
  • S.C.A.

In acest domeniu puteti beneficia de experienta noastra, oferindu-va atat asistenta legala, cat si reprezentarea necesara in vederea parcurgerii tuturor procedurilor necesare inceperii propriei afaceri.

Pentru diverse activități

  • terenuri
  • depozite
  • birouri
  • magazine

Echipa noastra de experti este la dispozitia dumneavoastra in gasirea celei mai bune locatii pentru domeniul afacerii dumneavoastra.

Recrutarea si selectia

reprezinta una dintre activitatile cu grad ridicat de importanta la nivelul departamentelor de resurse umane, deoarece influenteaza direct performanta organizatiei.Din aceste considerente, recrutarea si selectia trebuie sa se desfasoare dupa criterii foarte bine prestabilite si este indicat reducerea compromisurilor in diferitele faze ale procesului. Astfel, obiectivitatea va reprezenta factorul cheie in faza de selectie a candidatilor pentru un anumit post.

  • Căutare știri legate de diverse activități
  • Asistenta la import / export, vamă
  • Consultanță în legislația și interpretarea legilor din România
  • Controlul și gestionarea tuturor rețelelor de vânzări prin adoptarea, în acord cu compania, a celor mai potrivite formule.
  • Sprijinirea investitorilor în timpul călătoriilor sale în România
Pe intreaga perioada de derulare a contractului de intermediere financiara veti beneficia de consultanta financiara din partea noastra privind toate aspectele implicate. Va asistam in pregatirea documentatiei necesare, va prezentam procedurile institutiilor financiare, necesitatea parcurgerii anumitor etape, implicatiile ulterioare ale conditiilor privind derularea finantarii.Este suficient sa ne puneti la dispozitie bilantul, balanta, contul de profit si pierdere pe ultimii 2 ani, pentru a face o analiza clara a potentialului societatii de a putea obtine finantarea dorita si capacitatea societatii de a suporta costurile ce le implica ulterior creditul contractat.